Урок у форматі "перевернене навчання"
технологічна карта уроку
українська мова (10 клас)
Автор: Панченко Оксана Миколаївна
учитель Маловисківської гімназії Маловисківської міської ради
ТЕМА. Фразеологія. Основні групи фразеологізмів( на основі
творчості І.Карпенка – Карого)
|
|||
МЕТА.
Навчальна складова: поглибити знання учнів про
фразеологізми, дослідити джерела їх походження, навчити поділяти
фразеологізми на лексико – граматичні розряди
Розвивальна складова: розвивати синтаксичну і орфографічну вправність увагу,
спостережливість, творчі здібності учнів, формувати навички самостійного,
навчання
Виховна складова: сприяти вихованню любові і поваги до рідного слова на прикладі творчості
І.Карпенка – Карого.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ. Учні вміють знаходити в тексті фразеологізми,
поділяти їх на лексико – граматичні розряди, добирати фразеологічні синоніми,
антоніми, тлумачать їх значення.
|
|||
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
|
|||
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал Картки із вправами
Технічне обладнання та програмне забезпечення: комп’ютер , проектор, мультимедійна дошка ,
Інтернет, , MS Word,
Інтернет-ресурси: Coggle.it, Padlet.com,
Youtube.com
|
|||
Формат: “Перевернутий урок”
|
|||
ЕТАП УРОКУ
|
Завдання
|
Методичний коментар
|
|
*
|
Домашня робота (25-30 хв)
|
Виконати ряд завдань: Переглянь відео,пригадай
правило,ознайомся, опрацюй таблицю, дізнайся і запам’ятай ,перевір знання і розподіли
словосполучення.
|
Учні самостійно опрацьовують навчальний матеріал
|
1
|
Організація класу до уроку.
(1 хв)
Актуалізація опорних знань (3 хв)
|
Присутність учнів на уроці
На основі самостійно опрацьованого матеріалу (домашня робота) навести приклади стійких і вільних словосполучень
|
Учитель
Готує учнів до уроку
вид діяльності: фронтально
|
2
|
Мотивація навчальної діяльності учнів (3 хв)
Оголошення теми, мети уроку (1 хв)
|
1.Розподілити
фразеологізми за лексико – граматичними розрядами.
|
вид діяльності: фронтально
Робота у зошиті: число, місяць, класна робота, тема
уроку
|
3
|
Формування умінь та навичок (20 хв)
|
2.Об’ єднайтеся в пари
й позмагайтеся, хто швидше замінить фразеологізми синонімічними
відповідниками.
3. Визначте синтаксичну роль фразеологізмів . Визначити тип речення.
|
вид діяльності: робота в парах (картки для учня із
завданнями)
письмово
письмово
Кожен учень має можливість взяти участь у
виконанні завдання і отримати позитивний бал
|
4
|
Закріплення вивченого матеріалу
(10 хв+2 хв)
|
Тренувальні інтерактивні вправи в Learning.Apps. «Знайди пару»
|
вид діяльності:
усно, частково письмово(ті, які сподобались)
|
5
|
Підсумки уроку (4 хв)
|
Виконання тестових завдань( вправа в Learning.Apps).
|
вид діяльності:
усно
|
6
|
Оцінювання (1хв)
|
||
7
|
Домашнє завдання
|
Із будь – яким
словом словом дібрати якнайбільше фразеологізмів( у програмному сервісі Coggle)
|
Кожен індивідуально виконує завдання і здає чи в електронному вигляді, чи
в паперовому.
|
Перелік використаних джерел
Використані джерела
1. М.Я. Плющ
, В.І.Тихоша. Українська мова . Профільний рівень10 клас. К., - Освіта, 2010
2.І.Карпенко –
Карий. Сто тисяч.К., - Шанс,2013
Дишлєва С. ІКТ-технології та їх роль в навчально-виховному
процесі»/ С. Дишлєва [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http://qoo.by/2Cu
Пилипчук О. «Перевернене» навчання інформатики / О. Пилипчук
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://qoo.by/2Bl
Приходькіна Н. О. Використання технології «переверненого»
навчання у професійній діяльності викладачів вищої школи /
Н. О. Приходькіна [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http://qoo.by/2Bk
Цікавий матеріал до уроків. Теж вважаю, що технологічна картка - це сучасно, лаконічно, творчо, нестандартно.
ВідповістиВидалитиДякую
Видалити