вівторок, 7 лютого 2017 р.

Урок у форматі "перевернене навчання"

Сделано на Padlet
Сделано на Padlet

технологічна карта уроку
українська мова (10 клас)

Автор: Панченко Оксана Миколаївна учитель Маловисківської гімназії Маловисківської міської ради


ТЕМА. Фразеологія. Основні групи фразеологізмів( на основі творчості І.Карпенка – Карого)
МЕТА.
Навчальна складова: поглибити знання учнів про  фразеологізми, дослідити джерела їх походження, навчити поділяти фразеологізми на лексико – граматичні розряди
Розвивальна складова: розвивати синтаксичну і орфографічну вправність  увагу, спостережливість, творчі здібності учнів, формувати навички самостійного, навчання
Виховна складова: сприяти вихованню любові і поваги до рідного слова на прикладі творчості І.Карпенка – Карого.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ. Учні вміють знаходити в тексті фразеологізми, поділяти їх на лексико – граматичні розряди, добирати фразеологічні синоніми, антоніми, тлумачать їх значення.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал Картки із вправами
Технічне обладнання та програмне забезпечення: комп’ютер , проектор, мультимедійна дошка , Інтернет, ,  MS Word, Інтернет-ресурси: Coggle.it, Padlet.com, Youtube.com
Формат: “Перевернутий урок”
 Робота вдома   https://padlet.com/opanchenko79/nnv6y0f6aslk
 Робота в класі https://padlet.com/opanchenko79/qj6j7hjkqdhb
ЕТАП УРОКУ
Завдання
Методичний коментар
*
Домашня робота (25-30 хв)
Виконати ряд завдань: Переглянь відео,пригадай правило,ознайомся, опрацюй таблицю, дізнайся і запам’ятай ,перевір знання і розподіли словосполучення.
Учні самостійно опрацьовують навчальний  матеріал
1
Організація класу до уроку.
(1 хв)

Актуалізація опорних знань (3 хв)

Присутність учнів на уроці


На основі самостійно опрацьованого матеріалу (домашня робота) навести приклади стійких і вільних словосполучень
Учитель
Готує учнів до уроку
вид діяльності: фронтально
2
Мотивація навчальної діяльності учнів (3 хв)
Оголошення теми, мети уроку (1 хв)
1.Розподілити фразеологізми за лексико – граматичними розрядами.
вид діяльності: фронтально

Робота у зошиті: число, місяць, класна робота, тема уроку
3
Формування умінь та навичок (20 хв)
2.Об єднайтеся в пари й позмагайтеся, хто швидше замінить фразеологізми синонімічними відповідниками.
3. Визначте синтаксичну роль фразеологізмів . Визначити тип речення.
вид діяльності: робота в парах (картки для учня із завданнями)
письмово

письмово

Кожен учень має можливість взяти участь у виконанні завдання і отримати позитивний бал
4
Закріплення вивченого матеріалу
(10 хв+2 хв)
Тренувальні  інтерактивні вправи в Learning.Apps. «Знайди пару»
вид діяльності:
усно, частково письмово(ті, які сподобались)

5
Підсумки уроку (4 хв)
Виконання тестових завдань( вправа в Learning.Apps).
вид діяльності:
усно
6
Оцінювання (1хв)
7
Домашнє завдання
Із будь – яким словом словом дібрати якнайбільше фразеологізмів( у програмному сервісі Coggle)
Кожен індивідуально виконує завдання і здає чи в електронному вигляді, чи в паперовому.
Перелік використаних джерел


Використані джерела
1.  М.Я.  Плющ , В.І.Тихоша. Українська мова . Профільний рівень10 клас. К., - Освіта, 2010
2.І.Карпенко – Карий. Сто тисяч.К., - Шанс,2013
Дишлєва С. ІКТ-технології та їх роль в навчально-виховному процесі»/ С. Дишлєва [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://qoo.by/2Cu
Пилипчук О. «Перевернене» навчання інформатики / О. Пилипчук [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://qoo.by/2Bl

Приходькіна Н. О. Використання технології «переверненого» навчання у професійній діяльності викладачів вищої школи / Н. О. Приходькіна [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://qoo.by/2Bk 

2 коментарі:

  1. Цікавий матеріал до уроків. Теж вважаю, що технологічна картка - це сучасно, лаконічно, творчо, нестандартно.

    ВідповістиВидалити